IK WIL FIT WORDEN!

Kennismaken? Ja, graag! Ben je nooit eerder lid geweest en wil je een proefles volgen of fitnessen? Dat kan! Vraag snel een GRATIS dagpas aan.

VRAAG HIER EEN GRATIS INTRODUCTIE TRAINING OF DAGPAS AAN

Bring a friend actie
**Nodig een Vriend Uit en Ontvang Exclusieve Voordelen!**
Bij Sportclub West-Friesland draait alles om samenkomen en elkaar inspireren om fit te worden en fit te blijven. Daarom introduceren we onze "Bring a Friend" actie, waarbij jij en je vrienden samen kunnen profiteren van geweldige voordelen!
Hoe werkt het?
1. Nodig je vrienden uit: Breng je vrienden, familieleden, collega's of geliefden mee naar Sportclub West-Friesland.
2. Geniet samen van de voordelen: Als je vriend zich inschrijft voor een lidmaatschap, ontvangen jullie allebei een exclusieve beloning!
3. Ontvang exclusieve voordelen: Als dank voor het aanbrengen van een nieuwe lid bij SportClub West-Friesland, krijg je een stijlvolle Toda Vida hoodie en je vriend ontvangt een Toda Vida T-shirt! Dat lees je goed, hoogwaardige kleding van het nieuwe merk Toda Vida. En natuurlijk veel fitnessplezier voor jullie beiden!
Waarom meedoen aan onze "Bring a Friend" actie?
- Samen sterker: Motiveer elkaar, daag elkaar uit en vier successen samen.
- Dubbel plezier: Sporten met je vrienden terwijl jullie allebei worden beloond met exclusieve Toda Vida kleding.
Kom samen in beweging, inspireer elkaar en beleef fitness op een geheel nieuw niveau met onze "Bring a Friend" actie!
*Opmerking: Deze actie is beperkt geldig, dus mis het niet! Neem contact met ons op voor meer informatie en om je vrienden uit te nodigen.
* Om de beloning te ontvangen, moeten de vrienden zich samen bij de balie melden tijdens het inschrijvingsproces van de nieuwe klant.
*De actievoorwaarden zijn van toepassing.

Actievoorwaarden "Bring a Friend" Actie:
1. Deze actie is geldig voor bestaande leden van Sportclub West-Friesland die minstens 2 maanden lid zijn en ouder zijn dan 18 jaar, en die een vriend uitnodigen om lid te worden.
2. Om in aanmerking te komen voor de exclusieve voordelen, moet de vriend die wordt uitgenodigd zich inschrijven voor een lidmaatschap bij Sportclub West-Friesland.
3. De uitgenodigde vriend moet bij inschrijving vermelden door wie hij of zij is uitgenodigd om in aanmerking te komen voor de voordelen van de "Bring a Friend" actie.
4. Om de beloning te ontvangen, moeten de vrienden zich samen bij de balie melden tijdens het inschrijvingsproces van de nieuwe klant.
5. Bij inschrijving voor een jaarabonnement ontvangt de bestaande klant een stijlvolle Toda Vida hoodie als beloning, en de uitgenodigde vriend ontvangt een Toda Vida T-shirt.
6. Bij inschrijving voor een onbeperkt maandabonnement* of een maandabonnement* van 1 (één) keer per week, dat uitsluitend geldig is voor betalingen via automatische incasso, ontvangen zowel de bestaande klant als de uitgenodigde vriend een Toda Vida T-shirt als waardering.
*Het nieuwe lid dient minstens 2 maanden lid te blijven van SportClub West-Friesland; bij voortijdig beëindigen van het abonnement worden de kosten van de twee ontvangen T-shirts in rekening gebracht: €34,95 per T-shirt.
7. Deze actie is niet van toepassing op maandabonnementen voor jeugd tot en met 17 jaar.
8. Deze actie is niet van toepassing op "My Circle" abonnementen.
9. De exclusieve voordelen zijn niet inwisselbaar voor contant geld of andere producten en diensten.
10. De algemene voorwaarden van Sportclub West-Friesland zijn van toepassing op deze actie.
11. Sportclub West-Friesland behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden op elk moment te wijzigen of de actie te beëindigen.
12. Deelname aan de "Bring a Friend" actie impliceert de acceptatie van deze actievoorwaarden.

Heb je nog een vraag? Laat het ons weten

Virtuele tour

Ben je benieuwd hoe SportClub West-Friesland van binnen eruit ziet? Bekijk onze virtuele tour!

De eigenaren van onze SportClub zijn ook eigenaar van Hairless and Skin Purmerend. De hypermodernste clinic voor Laser Ontharing, Ledlicht therapie en Hydradermabrasie.

Wilt je meer informatie, neem dan contact op via 0299-21425741 of neem een kijkje op onze website
www.hairlessandskin.nl!

Volg ons op