MEDEDELING:

De SportClub heeft vanaf 2018 de tarieven van de bestande leden niet verandert. Wij zijn zeer dankbaar aan alle leden die ons gesteund hebben in de afgelopen 2 "corona jaren" door de vele lockdowns heen.
Zoals eerder gecommuniceerd, in september 2022 worden de abonnementstarieven met maximaal 4 euro gecorrigeerd . De abonnementstarieven zijn nu allemaal gelijk. Namelijk:

• Jeugd t/m 17 jr abonnement: € 18,95 per mnd
  • Maand abonnement 1x per week: € 33,95 per mnd
  • Maand abonnement onbeperkt: € 41,95 per mnd
  • 1 jaar abonnement onbeperkt: € 33,95 per mnd
  • 2 jaar abonnement onbeperkt: € 28,95 per mnd

Corona maatregelen - Vanaf zaterdag 15 januari 2022 mogen de binnensportlocaties OPEN! Verder gelden er de volgende voorwaarden:

• Op binnensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht voor iedereen van 18 jaar en ouder.
  • Mondkapjes zijn verplicht voor sporters vanaf 13 jaar op binnensportlocaties, behalve tijdens het sporten.

CORONA & ONS BELEID - 3de lockdown

20/december/2021 -  Nieuwsbrief

Geachte Leden van SportClub West Friesland,

We zijn allemaal weer flink opgeschrikt door de toename van de hoeveelheid besmettingen en het gevaar van de Omicron variant voor onze samenleving. Onverminderd gaat ons eerste medeleven uit naar degenen, of hun naasten, die door het coronavirus zijn getroffen en daar ernstige gevolgen van ondervinden.  Door de opgelegde lockdown van overheidswege is sporten in ons centrum in ieder geval tot en met 14 januari 2022 helaas niet mogelijk.

Onze prioriteiten tijdens de lockdown

Wij hebben een aantal prioriteiten tijdens de lockdown die wij graag met u delen:

1. Het opvolgen van de regels om het virus terug te dringen.
  2. Het compenseren van uw lidmaatschap voor de gemiste sporttijd.
  3. Het doorbetalen van ons personeel zodat iedereen in dienst kan blijven.
  4. Het organiseren van online lessen om U via deze weg in beweging te houden.

Wij zijn enorm dankbaar voor alle steun die we in het verleden van U hebben mogen ontvangen en kunnen dat niet genoeg benadrukken. 1000x dank. Zonder uw steun en de mogelijkheden voor aanvraag van subsidie van de overheid was het nooit mogelijk (geweest) om ons voortbestaan te waarborgen.

Terugbetaling regeling periode van 19 december 2021 tot en met 18 januari 2022

Via onderstaande terugbetaling regeling denken wij de komende periode te kunnen overbruggen en onze doelstellingen te kunnen blijven realiseren. De regeling houdt in dat iedereen die lid is en blijft de gemiste sporttijd per maand gecompenseerd kan krijgen via maximaal 4 maanden x 25% korting op het huidig lopende abonnement. Dit blijven wij doen zolang de lockdown voortduurt.

Dit betekent:

1 maand lockdown is maximaal 4 maanden x 25% abonnementsgeld retour

Voorwaarden terugbetalingsregeling:

• U bent en blijft lid gedurende deze periode van de terugbetalingsregeling.
  • U kunt het formulier inclusief de voorwaarden van de terugbetalingsregeling van de huidige lockdown aanvragen vanaf 01 januari 2022.
  • U kunt het volledig ingevulde formulier inclusief de voorwaarden van de terugbetalingsregeling van de huidige lockdown inleveren t/m 26 januari 2022.
  • Kiest u ervoor om uw abonnement op te zeggen dan ontvangt u sporttegoed voor de periode van lockdown. U ontvangt dan geen geld retour.
  • U kunt het terugbetalingsformulier aanvragen bij Simone of Cyntia via  info@sportcentrumwestfriesland.nl. De kortingsregeling gaat in vanaf de abonnementsmaand februari 2022.

Wanneer U uw abonnementsgeld niet terug vraagt dan zijn wij U natuurlijk zeer zeer dankbaar. Voor de leden die geen abonnementsgeld retour vragen blijft het abonnementsgeld hetzelfde als het tarief van voor de lockdowns. Uw tarief verandert niet tot september 2022. BELANGRIJK: In september 2022 worden de tarieven met maximaal 4 euro gecorrigeerd.

We hopen U dan ook zo spoedig mogelijk te mogen begroeten bij de SportClub.

Namens het hele team van SportClub West Friesland wensen wij U uiteraard fijne feestdagen en een gezond, gelukkig, liefdevol 2022.

Met vriendelijke groet,

Vincent en Jacqueline van Gelderen

Cyntia Borges, Manager

Simone Nusselder, Leden administratie

Volgt ons op:

YOUTUBE / FACEBOOK of INSTAGRAM voor leuke workouts!

E-mailen
Bellen